Geoblog.pl    AgaPiotr    Podróże    w 410 dni dookoła świata    Super Buenos

Super Buenos

Argentyna
Argentyna, Buenos Aires

Wczoraj po 50 minutach na promie dotarlismy do Buenos Aires.Odprawa paszportowa odbyla sie sprawnie i to juz po stronie urugwajskiej.Na miejscu w porcie zdobylismy mape i informacje jak dotrzec do hotelu.Metro jest bardzo wygodne i niesamowicie tanie.Dotarlismy wiec do celu bez problemowo.Po malym odpoczynku ruszylismy w miasto.Zaczelismy od dzielnicy Recoleta z jej slynnym cmentarzem.Naprawde robi wrazenie juz zza murow a co dopiero wewnatrz.Wyglada jak uliczki w miasteczku.Niektore groby to prawdziwe majstersztyki a niektore straszne wymyslanstwa.(niestety zdjecia beda dopiero przy dostepie do wifi).Sama dzielnica tez nam sie ogromnie podoba.Czy chcemy tu zostac ?to pytanie przyszlosciowe.Chcemy zobaczyc reszte swiata,ale tym miejscem jestesmy oczarowani.Buenos Aires ma niesamowita atmosfere,piekne apartamentowce polaczone ze starymi budynkami.Jest duzo fajnych knajpek i kafejek(wczoraj bylismy w Hard Rock Cafe).Duzo mlodych,zwariowanych ludzi.I tylko jak Piotr twierdzi za malo zieleni.Dzisiaj przemierzamy centrum miasta.A jutro Palermo i potem San Telmo i Boca.Chcemy dobrze poznac rozne oblicza miasta ,zeby moc je ocenic w miare obiektywnie.
Zyczymy tez wszystkim naszym czytelnikom kolorowego Nowego Roku i spelniania marzen bo warto(nasza podroz to najlepszy przyklad).Gdyby mi ktos z 5 lat temu powiedzial,ze bede kiedys spacerowac po Montku lub Buenos to bym go wysmiala a teraz wiem ,ze to wspaniale przezycie i nie oddalabym go za nic.

kasia cz
kasia cz - 2008-01-01 17:22
W tym Nowym Roku życzę Wam dużo duuuuuużo szcęścia, powodzenia w kontynuacji tej cudownej podróży, wytrwałości, zawsze dobrego humoru i powodu do radości, kreatywności w wymyślaniu nowych marzeń i spełnienia chociaż tych bardziej realnych ;) a przede wszystkim nieskończenie wielkiej miłości :)))

Ciocia Dana i Mariola, z dziec
Ciocia Dana i Mariola, z dziec - 2008-01-01 20:42
Serdeczne podrowienia z Sopotu i z Toronto. Odnalezlismy was na koncu swiata dzieki Wujkowi Zbyszkowi i podziwiami was, wasze zdjecia i wasza fantastyczna przygode. Zyczymy wam wszelkiej pomyslnosci i dalszych wspanialych przygod.