Geoblog.pl    AgaPiotr    Podróże    w 410 dni dookoła świata    Swięta

Swięta

Urugwaj
Urugwaj, Punta del Diablo

Po pewnych perturbacjach w końcu zakotwiczyliśmy na święta. Najbliższe 6 dni zamierzamy spędzić w Punta del Diablo, czyli trochę gdzie diabeł mówi dobranoc. Jest to kultowe miejsce wUrugwaju. Jedno z nielicznych nadmorskich miejsc gdzie natura wciąż wygrywa z komercją. Zamiast wypasionych hoteli są tutaj chatki, i chatynki rozciągające się praktycznie od plaż paręset metrów w głąb lądu. większość z nich pokryte strzechą. Plaże są nieco podobne do naszych nadbałtyckich - wydmy, biały piasek. Czas tutaj płynie wolno i leniwie. Czujemy się dość dziwnie bo zaraz wigilia a my wieczorową porą siedzimy w kafejce w krótkich rękawkach podziwiamy widoki. Jutro obfotografujemy nasz cabanias i okolice. Dziękujemy za życzenia wszystkim naszym czytelnikom życzymy wesołych świąt.

Ewa Ross.bata
Ewa Ross.bata - 2007-12-22 14:53

witam .zaczęłam czytać Wasz blog tydzień temu , nareszcie nadrobiłam zaległości.piszcie dalej fajnie się czyta no i ogląda dzi ęki super fotkom.oniemiałam przy fotkach przyrody w Puento guazi ,Foz ,wodospady w Wenezueli oraz w Trynidadzie.Bardzo piękne zdjęcia z Petry , pamukkan,Selcuk.Agniesko życzę Wam bjecznych świąt Bożego Narodzenia

Krzysztof J
Krzysztof J - 2007-12-22 22:43
Co prawda nie mogę Wam życzyć śnieżnych świąt ;-) ale zawsze pozostaje zdrowych i radosnych. Zasiadając przy stole wigilijnym na pewno pomyślę o Was. Dzisiaj w Poznaniu minus 5 stopni, więc raczej koszulki z krótkimi rękawami nam nie grożą.

Ania z Bata.
Ania z Bata. - 2007-12-24 14:12
Najlepsze życzenia z okazji Świąt.Śledzę Waszą podróż,wyprawa interesująca,zdjęcia super.U nas zimno,ale śniegu brak.Pozdrowienia.

kasia cz
kasia cz - 2007-12-24 15:14
życzę Wam Świąt zdrowych i wesołych, wypełnionych wielką radością i miłością, aby przyniosły spokój i wytchnienie. Pomyślcie cieplutko o swoich bliskich i znajomych... Ciekawa jestem jak dzis będzie wyglądał Wasz wigilijny stół :)
Całuję i ściskam Was bardzo, baaaarrrrrrdzooooooooo.... :-)))

BARTEK
BARTEK - 2007-12-25 17:12
Brawo mlodzi ludzie ja bylem z Agi ojcem w Nigerii tez podrozowalismy ale to nie TO