Geoblog.pl    AgaPiotr    Podróże    Stany w 2 miesiące i bardziej na luzie    Manhattan

Manhattan

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, New York
Przejechano 22043 km

Kilka dni spędziliśmy u dalszej rodziny w New Jersey i zobaczyliśmy Manhattan wieczorową porą z brzegu tego stanu czyli z drugiej strony rzeki Hudson.
A potem tydzień na samej wyspie.Zeszliśmy ją prawie całą oczywiście omijając Harlem szerokim łukiem.Przez kilka dni jest tu naprawde co robić aby zobaczyć słynne zakątki.Co nas zdziwiło to niesamowite korki uliczne i ogromne dziury w asfalcie.Oczywiście większość ruchu kołowego stanowią taksówki.
Manhattan jest dość dziwnym miejscem z różnymi enklawami zarówno bogactwa jak i biedy sąsiadującymi ze sobą.Są miłe dzielnice jak SOHO ale i brudne jak Chinatown.Z pewnością warto tu przyjechać i pomieszkać aby poczuć atmosfere miasta.
Ostatni dzień spędziliśmy na 3 godzinnym rejsie wokół całej wyspy aby zobaczyć jej wszystkie oblicza.Fajna wycieczka a opcji do wyboru jest wiele-może akurat 3 godziny to lekka przesada ale jak ktoś dysponuje czasem to czemu nie.