Geoblog.pl    AgaPiotr    Podróże    w 410 dni dookoła świata    Dwa dni w Pamukkale + wypad do Afrodyzji
2007

Dwa dni w Pamukkale + wypad do Afrodyzji

Turcja
Turcja, Pamukkale

Wczoraj przyjechaliśmy pociągiem do Denizil.Podróż okazała się całkiem sympatyczna i po 4 h byliśmy na miejscu.Dalej dolmuszem do Pamukkale czyli wielkiej wioski.Są tu same pensjonaty i hotele i nic więcej.Po południu poszliśmy na spacer po tarasach wapiennych brodząc w spływającej wodzie na wzgórze nad miastem.Na szczycie rozpościera się na zaskakująco dużym obszarze miasto Hierapolis.Jest nieźle zachowane i robi wrażenie.Potem była pyszna kolacyjka w przyjemnej atmosferze.Dziś po śniadaniu mieliśmy wyruszyć z hotelową wycieczką do Afrodyzji ale okazało się,że wybiera siętam również para Francuzów własnym samochodem i udało się nam z nimi zabrać.Po godzinie jazdy obejrzeliśmy kolejne antyczne miasto tym razem bogate w rzeżby a przede wszystkim z największym stadionem lekkoatletycznym ówczesnych czasów.

Pokojówka z Aberdeen
Pokojówka z Aberdeen - 2007-10-03 21:41
Kochani, wspaniale czyta się Wasze recenzje z wycieczek... Jestem pod wrażeniem! Trzymam za Was kciuki! Wy za mnie tez trzymajcie! :))

frutis
frutis - 2007-10-04 08:50
Podróżnicy, towarzyszę z wami w tej podróży.
Czekam na więcej zdjeć. O tak! Zdjęc nam potrzeba!

Powodzenia

AgaPiotr
AgaPiotr - 2007-10-04 10:06
Z tymi zdjęciami to mamy problem. Ogranicza nas limit konta tj 50 Mb. Do tej pory "zużyliśmy" 1,5Mb, ale to dopiero początek podróży. W naszym archiwum zdjęć z Turcji mamy już ponad 150. Pewną alternatywą byłoby kasowanie zdjęć "historycznych", ale nie jestem przekonany że to ma sens - czekamy na opinie

Piotra sąsiadki z rachunkowośc
Piotra sąsiadki z rachunkowośc - 2007-10-05 10:17
Jesteśmy pod wrażeniem !!! Kibicujemy Wam bardzo gorąco.
Trzymamy kciuki :)))
Będziemy Was na bieżąco czytać i oglądać. Pozdrowienia

PTOK-owiec
PTOK-owiec - 2007-10-08 10:24
No ten stadion, to gotowy projekt na EURO 2012 jako stadion narodowy w Warszawie. Kręcą się Ci z rządu, gdzie i jaki budować a tu mają gotowca. Może wyślę link do Pani Minister.
Pozdrawiam Was serdecznie, i udanej podróży już na początku widać, że sporo wrażeń.