Geoblog.pl    AgaPiotr    Podróże    w 410 dni dookoła świata    okolice Granady

okolice Granady

Nikaragua
Nikaragua, Granada

Dzisiejszy dzień był może nie wyczerpujący ale napakowany wrażeniami.Zaczęliśmy go od wyprawy na tzw. Canopy tour.Zanim jednak rozpoczęliśmy zjazdy na linach to czekała nas prawie godzinna droga przez męke-nie żartuje -jechaliśmy dżipem z napędem na 4 koła po jedynej drodze wiodącej z Granady do plantacji kawy Las flores.Podobno kiedyś ta droga była całkiem niezła,ale huragan Mitch w 1998 spowodował,że jazda nią to prawdziwy koszmar.Po wytrzęsieniu dotarliśmy na miejsce akcji.Dla mnie nie była to taka przyjemność jak paraglaiding bo niestety dały o sobie znać moje zaburzenia błędnikowe( wtajemniczeni znają moje przeboje rowerowe).Sama wysokość mnie nie przerażała,gorsze było wejście po drabinie.Bałam się też zjazdu na dół ale o dziwo on mi się najbardziej podobał.
Po południu pojechaliśmy na spacer po obrzeżu krateru Mombacho.Przyjemna przechadzka po ciepłej ziemi ..a na końcu trasy czekała na nas niespodzianka w postaci wiszącego na gałęzi leniwca-gdy nas raczył zauważyć "pospiesznie " przeniósł się na gałęź obok.
Po powrocie do hotelu okazało się,że to nie koniec atrakcji zaplanowanych dla nas na ten dzień.Przyjaciel właściciela hotelu urządził wystawe swoich "dzieł".No może ( a nawet napewno) ja się nie znam na sztuce współczesnej,ale ten pan(niejaki Jonathan Arland- może ktoś go zna,bo ja się o niego otarłam i nie wiem czy mam się myć czy wystawić to miejsce na pokaz) pokazał takie paskudztwa,że nawet jakby mi ktoś dopłacał to nie powiesiłabym tego w toalecie.A do tego ludzie to kupowali .Jak jeszcze dowiedziałam się jakie są ceny promocyjne to wydawało mi się,że śnie na jawie.