Geoblog.pl    AgaPiotr    Podróże    w 410 dni dookoła świata    San Jose czyli stolica na wsi

San Jose czyli stolica na wsi

Kostaryka
Kostaryka, San José

Dzisiaj troche spokojniejszy dzień bo mamy zamiar spenetrować samą stolicę.No ale najważniejszym punktem jest wizyta w ambasadzie kanadyjskiej, bo mamy już wykupiony bilet do Polski przez Toronto z AirCanada i wiza byłaby przydatna(czytaj niezbędna).Po odczekaniu swojego w ciekawej kolejce w ambasadzie pani w okienku posprawdzała wszystkie dane ( w tym czy aby napewno Polska należy do Unii i czy w związku z tym potrzebujemy wize) i stwierdziła,że najlepiej by było abyśmy aplikowali o wize w Gwatemali ,bo tam załatwimy to od ręki a tu musimy czekać 21 dni.Tak więc sprawa się znowu przesunie w czasie ,ale napisaliśmy już do Gwatemali i wiemy ,że podane informacje są zgodne z prawdą.
Po tym jak nic nie załatwiliśmy poszliśmy w miasto.Już wcześniej jeżdżąc na wycieczki troche je pooglądaliśmy przez okno busów.Wnioski:duża wiocha,może czyściej niż w Panamie ale za to brak wysokich budynków(jeśli są to jest to architektoniczna porażka) nie mówiąc już o drapaczach ,których po prostu nie ma.Czasem zdaży się ładny,zadbany domek ale jest to wyjątek.A i jeszcze do tego ogromne korki.Sama Kostaryka jest bardziej zadbana ale mniej interesujaca pod względem architektonicznym.