Geoblog.pl    AgaPiotr    Podróże    Nowa przygoda w nowym świecie    Jak nas nie bylo....

Jak nas nie bylo....

Australia
Australia, Perth

Przed wyjazdem chcemy jeszcze zobaczyc punkty widokowe i pospacerowacpo plazy-a jest naprawde ladniutko-plyciutka woda,bialy piaseczek,muszelki.
No to pora wracac i.......zobaczyc ta kleske zywiolowa o ktorej slyszelismy i widzielismy w telewizji a ktora nawiedzila Perth w poniedzialek.Wiemy tyle ze tak jak do tej pory w 3 miesiace spadlo 3mm deszczu tak w poniedziaek byly dwie ulewy polaczone z gradem wielkosci pilek golfowych-opad 45mm.Widzielismy w wiadomosciach ludzi brodzacych po kolana w zinej wodzie,a oolo 100 ludzi ewakuowano z apartamentow przy Kings parku z powodu osuniecia sie podloza-mieszkania wypelnione blotem po sufit.Do tego ponad 25 tys.aut jest uszkodzonych-wgniecenia i braki lakieru i szyb.
Po przyjezdzie idziemy na spacer w okolice parku-owszem widac osuniety grunt i ogolny nielad w samym parku ale tak naprawde to spodziewalismy sie gorszych strat.No coz podobno taka ulewa byla ostatnio tu 15 lat temu a nas znowu cos ominelo tak jak burza piaskowa w Sydney-tym razem jednak nie zalujemy.

Alicja
Alicja - 2010-04-25 10:17
Czyżby jakaś sesja, czy coś w tym rodzaju, że tyle czasu cisza...?
Już się za Wami stęskniliśmy!

AgaPiotr
AgaPiotr - 2010-05-02 03:38
witamy tak po trosze wszystkiego-bo Piotr zdawal itels(7 w skali na 9) a ja czekalam n wyniki CAE (zdalam i jestem w siodmym niebie) dalsze kursy ,no i rozwazalismy przyjazd na odwiedziny do Polski-ale chyba nam sie nie uda.No i najwazniejsze Piotr idzie na studia ale przenosimy sie do GoldCost i czeka nas przeprawa samochodem dolem Australii-i to juz niedlugo wiec bedzie o czym pisac chyba ze pustynia nas pokona pozdrawiamy wszystkich czytaczy

Alicja
Alicja - 2010-05-20 16:48
No to gratulujemy zaliczonych egzaminów, trzymamy kciuki za powodzenie w realizacji dalszych planów i czekamy na kolejne fotorelacje :)