Geoblog.pl    AgaPiotr    Podróże    Indonezja 2004-Bali i Jawa    Znowu odpoczynek
2004

Znowu odpoczynek

Indonezja
Indonezja, Benoa

Wracamy do naszego hotelu na Bali na kilkudniowy odpoczynek przed powrotem do domu.Czeka nas jednak jeszcze jedna atrakcja-jednodniowa wycieczka wliczona w koszt pobytu.Zaczynamy od postoju w tradycyjnej wiosce-oglądamy balijski dom,sprzęty i wyrób kawy.Następnie zwiedzamy Pałac sprawiedliwości w Klungkung.Na ścianach są malowidła przedstawiające kary jakie czekają przestępców i nie są to grzywny-wizerunki są bardz plastyczne i odstraszające.
Potem świątynia nietoperzy z grotą wypełnioną nimi i niestety ich odchodami.Podobno był taki śmiałek który zapuścił się w jej głębiny i o dziwo przeżył( po wydobywającej się z wnętrza woni trudno mi w to uwierzyć).
Wreszcie docieramy do sedna wycieczki czyli świątyni matki-Besakih.To także kompleks z charakterystyczną rozdzieloną bramą u wejścia i rzeszami modlących się.Bali to jedyna indonezyjska wyspa zamieszkała przez wyznawców hinduizmu a nie islamu.